Geçmişten günümüze Sky­scan­ner’ın hikayesi

Seyahatin ötesine yolculuk

Dünyanın seyahat etme şeklini değiştirme görevini üstlendik.

Yol­cu­lu­ğu­muz­da bizi takip edin

Basın merkezi

Basınla ilgili sorularınız ve talepleriniz için ilgili kişinin bilgilerine ulaşın.

İletişime geçin

Şirket blogu

En son haberler ve basın bültenleriyle hiçbir şeyi kaçırmayın

Yeniliklere göz atın

Marka varlıkları

Fotoğraflarımıza, ürün resimlerimize ve logolarımıza erişin.

Göz atın

Şu an kadarki yolculuğumuz

2003

Kurucu ortaklardan Gareth Williams, 2001 yılında şirket kuruluşunu yaptıktan sonra Skyscanner'ın faaliyetlerini evindeki boş misafir odasından başlattı. Ertesi yıl ilk ofisimiz Edinburgh’da açıldı.

2007

Scottish Equity Partners'tan 1,5 milyon sterlinlik Seri A yatırım aldık, ardından 2008 yılında 1 milyon sterlinlik ekstra bir yatırım daha aldık.

2008

İlk defa, bir günde bir milyon kullanıcıya ulaştık.

2009

Web sitemiz 30 farklı dilde tüm dünyaya hizmet vermeye başladı.

2011

Asya'daki güçlü büyümemizle birlikte Singapur'da bir ofis açtık ve o dönemde Birleşik Krallık'ta seyahat alanında hizmet veren yeni bir girişim olan Zoombu'yu satın aldık. Aynı dönemde Skyscanner uygulamamızı kullanıma sunduk.

2013

Sequoia'nın Skyscanner'a yatırım yaptığı aynı yıl, İspanya merkezli otel karşılaştırma şirketi Fogg'u satın alarak ve mobil uygulamamıza araç kiralama seçeneği ekleyerek uçuşların ötesine geçtik. Ayrıca Miami’de bir ofis açtık.

2014

Bu, Budapeşte merkezli uygulama geliştirme şirketi olan Distinction'ı satın alarak ve mobil uygulamamızda otel arama özelliğini kullanıma sunarak mobil teknolojilere odaklandığımız bir yıl oldu. Yeni B2B platformumuz üzerinden seyahat sektörüne veri öngörüleri sunmaya başladık. Ayrıca Çin merkezli bir seyahat arama sitesi olan Youbibi'yi de satın aldık.

2015

Londra'da yeni bir ofis açtık ve Yahoo! ile birlikte Asya bölgesine yönelik yeni bir ortak girişim başlattık. Japan. Ayrıca, havayollarının Yeni Dağıtım Özelliklerini (New Distribution Capabilities) kullanarak rezervasyonları doğrudan üçüncü taraflar üzerinden alabilmelerini sağlayan ilk küresel seyahat meta arama şirketi olduk.

2016

Bu yıl, 5 yeni ortağın büyümemizi hızlandırmak ve desteklemek için 128 milyon sterlinlik yatırım yapmasıyla başladı ve Skyscanner'ın 1,4 milyar sterlin değerinde bir anlaşmayla Ctrip (artık Trip.com Group) tarafından satın alınmasıyla sona erdi. Seyahat teknolojisi alanında Avrupa'da şu ana kadarki en büyük satın alma oldu.

2017

Sosyal içerik platformu Twizoo'yu satın alarak değerlendirmelerimizi ve önerilerimizi daha da güçlü hale getirdik.

2018

Gareth, başkanlık görevini üstlendi ve Skyscanner'ın uzun vadeli vizyonuna odaklandı. Teknolojiden Sorumlu Başkanımız Bryan Dove, CEO’luk görevini üstlendi.

2019

Yolcuların düşük emisyonlu uçuşlarda rezervasyon yapabilmelerine yardımcı olmak için çevreci etiket özelliğimizi kullanıma sunduk. Bu, seyahat sektöründeki mo­der­ni­zas­yon ve sür­dü­rü­le­bi­lir­lik yönünde gerçekleşen küresel dönüşüme öncülük etme görevimizin bir parçası. Artık her ay 100 milyondan fazla kişi Skyscanner kullanıyor.

Yeni bir görünüş ve daha cesur bir bakış açısı

Seyahatin bizi değiştirecek güce sahip olduğuna inanıyoruz. Biz de seyahati değiştirecek güce sahibiz.

Yeniliklere göz atın